Wij zijn weer thuis

15 januari 2024 - Vleuten, Nederland

Vandaag, 15 januari, zijn we al weer bijna 2 dagen thuis. We werden afgehaald door onze lieve zoons met hun gezinnen. Voor deze jonge mensen hebben we het gedaan. En voor alle andere mensen natuurlijk.

Vreemd, geen ogenblik hebben we het in Hyderabad gehad over Wereldvrede. Geen gepraat, alleen met 11.000 mensen mediteren, precies zoals we dat thuis ook doen. Ik heb wel steeds op de NOS app gekeken naar de situatie in Gaza en Oekraine. Maar mijn ongeoefend oog ziet niet direct grote veranderingen.

Het was een groot avontuur. En we hebben het heel graag gedaan.

1. Gerrie:
    15 januari 2024
    welkom thuis weer ! Hoop dat Antoon snel volgt - zal even wennen zijn weer denk ik (alleen al aan de weersomstandigheden)
  2. Marian:
    15 januari 2024
    Dikke kus. Je hebt tenminste een daD de kosmos ingestuurd. Dat is veel meer dan menig mens doet. Love you
  3. Sandra Stam:
    Welkom thuis Gerda en Ton. Mooi dat jullie dit hebben gedaan 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
  4. Rosalie Broens:
    Welkom thuis!
  5. Marja:
    15 januari 2024
    Geniet nog even lekker na. Heel fijn dat jullie dit samen met die anderen 10998 mediterenden hebben gedaan! Dank daarvoor.
    Liefs, Marja
  6. Pieter Rigter:
    15 januari 2024
    Welkom thuis. Mooi initiatief, mag je tros op zijn.
  7. Jan Houben:
    15 januari 2024
    Welkom thuis. Het leek lang onmogelijk, maar jullie hebben het gedaan, met z'n 10k+ op een kluitje zo'n 10-14 dagen samen "naar binnen" om bliss te ervaren. Een monumentale gezamenlijke prestatie.
  8. Anouk:
    24 januari 2024
    Heel tof dat we jullie reis konden volgen Ton en Gerda. Wat een machtige ervaring zal het geweest zijn